sya iyza (gadis cikNoNeT)

nems : Shahfariza bt Ahmad Tarmizi
umor : 20 tahun(2014)
stay : Batu Gajah,Perak
fb : iyza ciknonet
wchat id : iyza3630
iG : iyzaciknonet

Monday 15 April 2013

berubah Lah ke arah kebaikan . .



Mata ini tdk pernah berhenti dari melihat maksiat,

hati ini tdk pernah berhenti mengingati maksiat,

mulut ini tdk pernah berhenti mnyebut maksiat,

tangan ini tdk pernah berhenti memegang benda maksiat,

telinga ini tdk pernah berhenti mndengar cacian dan benda maksiat,

kaki ini tdak pernah berhenti dari melakukan maksiat,

oleh itu..

Semakin aku mncuba berlari mngejar akhirat, aku yakin dunia tdk pernah jemu mngejarku.

Biarlah mata ini letih mngelak drpd melihat maksiat, biarpun sering kali gagal.

Biarlah aku letih mngawal anggota badanku drpd maksiat,aku tidak akan pernah mnyerah. Kerana aku yakin Allah mngetahui.

Sering kali aku hampir rapuh, tapi kerana ada nya Allah, aku akan tetap bertahan. Aku akan tetap mngejar akhirat, mngejar cinta Allah.

Berubahlah wahai hamba Allah, dunia hanya sementara.


♥ ♥ ♥ iza Dax Ch0m0T ♥ ♥ ♥

No comments: